Ozdoby świąteczne DIY

To już przedostatni przedświąteczny wpis, zatem nadeszła pora na kilka dekoracji do wykonania własnoręcznie. Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że mogłabym obdzielić kilka osób ozdobami choinkowymi i jeszcze by mi zostało. Ale nie mogę oprzeć się dokupywaniu nowych, a przede wszystkim dorabianiu kolejnych, zwłaszcza jeśli nie są czasochłonne i nie kosztują fortuny.

Każdy z Was na pewno ma w domu bombki zniszczone, zdekompletowane lub w niepasującym do wizji kolorze. Żeby je ujednolicić lub przerobić możemy różnokolorowe bombki zakryć kawałkiem materiału lub papierową serwetką.

20151213_175632.jpg

 

Możemy też własnoręcznie wykonać napisy na bombkach. Do kleju do drewna wystarczy dosypać brokatu i cienkim pędzelkiem lub patyczkiem zrobić wybrane wzory. Warto przed rozpoczęciem prac nałożyć bombki na rurki do napojów, żeby nie zamazać dłońmi wzoru. Bombki z imionami mogą posłużyć też jako wizytówka przy nakryciach stołu.

20151214_175059

 

W tym roku naprawdę ciągnie mnie do kwiatowych ozdób. Jeśli macie kilka sztucznych kwiatów i małe bombki możecie je połączyć. Po zdjęciu uchwytu od bombki nawlekłam na nią płatki i nałożyłam uchwyt na nowo:

20151213_175128

Na zwykłe lampki możecie nałożyć też papierowe kwiaty. Moje są kartonowe ale takie wykonane z serwetek lub z tiulu złagodzą światło.

20151214_172436

20151214_174749

Zastanawialiście się kiedyś co zrobić z resztkami papieru do pakowania? Oto odpowiedź 🙂

20151214_175859.jpg

Amerykanie często w czasie świąt pakują wszystkie obrazy w domu w papier do prezentów. U mnie papier zastąpił zdjęcie, literka jest bazą pod decoupage. Możecie ich użyć zamiast podpisywania prezentów lub miejsc przy stole.

 

 

Skomentuj

