Chcę balkon!

Tak, wiem, że jest środek zimy. Ale zawsze gdy porządnie zmarznę wspominam lato. Nieodłącznym jego elementem jest balkon. Uwielbiam rano, przed pracą napić się tam gorącego i mocnego espresso, słuchać pisków jerzyków i wdychać miejskie powietrze. Te rzeczy o wiele lepiej robi się na ładnym balkonie, który zachęca i jest oazą w centrum miasta. Moim jednym z trzech postanowień noworocznych jest odpicowanie swojego balkonu. Poniżej mnóstwo inspiracji, jeszcze nie zdecydowałam w jakim stylu go urządzę. Czekam na Wasze sugestie 🙂

DONICE

Zapewne po prostu pójdę do sklepu i kupię zwykłą doniczkę ale zobaczcie tylko jakie te są piękne.

(sources: 1 2 3 )

Super pomalowany słoik z tyłu 🙂flower pot DIY

Przezroczyste doniczki które wykonasz samodzielnie w domu

KWIATY

Kiedy już mowa o donicach to warto byłoby pomyśleć co w nich posadzić. W tym roku zagoszczą u nas surfinie, tojeść rozesłana, żeniszek i wilec. I oczywiście pomidory 🙂 (zdjęcia poniżej w tej kolejności)

(sources: 1 2 3 4 )

 

PODŁOGA

Nie mam ochoty na rewolucję w wynajmowanym mieszkaniu i na pewno nie będzie mi się chciało wymieniać płytek. Od kilku lat modne jest układanie na balkonie dywanu, zwykłego lub z pcv, i traktowanie tarasu jak kolejnego pokoju. Co o tym myślicie?

(sources: 1 2 )

BALDACHIM

Nie mam gdzie powiesić baldachimu ale zawsze chciałam go mieć… Ja, szezlong, baldachim i bardzo dużo wolnego czasu (tego możecie mi życzyć).

(source: 1)

Leżak z baldachimem

OŚWIETLENIE

Wpisując z google „oświetlenie balkon” natkniecie się głównie na zdjęcie cotton balls i lampek w formie chińskich lampionów. Zobaczcie jednak wpis na blogu, w którym autorka zdecydowanie wyczerpała temat:

http://ateczkoweinspiracje.blogspot.com/2014/06/oswietlenie-na-balkonie.html

OGÓLNY WYGLĄD

Podobają mi się wszystkie. Skłaniam się jednak w stronę bardzo kolorowej aranżacji, bo białego i szarego od kilku dni mam dość. Poza tym mam tylko różowy leżak, a nie chcę się go pozbyć.

(sources: 1 2 )

colorful_pink_balcony

Wiosenny balkon żółto-zielony

Kiedy odtaję i będę szczęśliwa jak muminki w maju możecie spodziewać się zdjęć z mojego balkonu. Już nie mogę się doczekać!

Macie sugestie? Chcecie pochwalić się swoją letnią oazą? Piszcie komentarze lub na https://www.facebook.com/tipitifu/

(Źródło ikony wpisu: 1 )

Skomentuj

